Cégvezetőként vagy éppen egy vállalkozás vezetőjeként mindannyian arról álmodunk, hogy csapatunkat sikerre visszük és folyamatosan javítjuk az eredményeinket – növeljük a bevételeket, gyarapítjuk a forgalmat és kreatív ötletekkel fejlesztjük a céget. Vezetőként azt is tudjuk, hogy sikerünk leginkább csapatunk sikerén múlik: saját önbizalmunkat, jövőképünket és lelkesedésünket át kell valahogy adnunk azoknak is, akik velünk dolgoznak.

Ezt megérteni könnyű, megtenni annál bonyolultabb. Hiszen embereink sokszor hatalmas kihívások közepette dolgoznak, olykor kudarcokkal is szembe kell nézniük, kulcsemberek távozhatnak, megint máskor olyan csapatokat kell összevonni, amelyek korábban rivalizáltak.

Mikor lehet szükség Sikerkód tréningre egy csapat életében?

  • ha stagnálnak az eredmények, vagy csökken a forgalom
  • ha túl nagy méreteket ölt a fluktuáció
  • ha egyre kevesebben tudják hozni az elvárt eredményeket
  • ha többen is kiégettnek érzik magukat
  • ha sokakat már csak a rutin hajt
  • ha egyre kevesebben hisznek a vállalati jövőképben vagy a sikerben

Mi a Sikerkódnál abban hiszünk, hogy egy vállalkozás fejlődésének lehetőségeit meghatározza, hogy a benne dolgozó emberek mennyit hajlandóak változni. Üzleti tréningjeinken ezt a változási hajlandóságot építjük fel és adjuk a cégvezetők kezébe. Motiváljuk a csapatot és megteremtjük az egészséges önbizalom légkörét. Nem tanítunk meg újabb és újabb eladási technikákat, nem magoltatjuk be, mit mondjanak, ha felemelik a telefont, viszont hitet és elszántságot adunk ahhoz, hogy legyen kedvük eladni, hogy bízzanak magukban és igenis emeljék fel a telefont, akkor is, ha korábban húsz nemet kaptak egyhuzamban.

A siker hozzáállás kérdése. A siker motiváció kérdése. Nem mindegy, hogy milyen típusú tréningbe fektetünk be. Hadd fejtsük ki ezt egy egyszerű ábra segítségével.
Minden csapattag négy, jól körülhatárolható értéket visz bele a közös munkába: a tudását (T), a készségeit (K), a hozzáállását (A) és a szokásait (Sz). Ezek együttesen befolyásolják az egyén és végső soron a team, a csapat teljesítményét. A legtöbb szervezet a tudás és a megszerzett képességek alapján választ munkavállalót. Az igazán sikeres cégek azonban nemcsak ezekre a bal agyféltekés eredményekre összpontosítanak, hanem a személyiség jobb agyféltekés jellemzőire is – név szerint az attitűdre (A) és a szokásokra (Sz).

Ha megtekintjük a fenti TAKSZ-dobozt, akkor azt is megállapíthatjuk, hogy a vállalkozások java abba öli minden, fejlesztésre fordítható pénzét, hogy a doboz bal oldalát növelje és tökéletesítse. Ugyanakkor beláthatjuk, hogy a legtöbb üzleti kudarc és munkahelyi probléma a jobb oldali gyengeségekből adódhat.

A Sikerkód tréningjei éppen ezért a doboz jobb oldalára koncentrálnak: javítják a munkavállalók hozzáállását és új, sikerre vivő szokások beépülését segítik elő. Tréningjeik alapja a Jack Canfield által kidolgozott motivációs módszer, a Success Principles Workshop, amelynek megtartására Magyarországon kizárólag cégünk jogosult.

Tréningjeink ötvözik a prezentációk, az egyéni munka és a csoportos játékok előnyeit, kézzelfogható technikákat, stratégiákat átadva energizálják és motiválják a résztvevőket. A megrendelő igényeihez alkalmazkodva előadás, mini-tréning, akár több napos tanfolyam is megrendelhető.

És végezetül egy kérdés, amit mindenkinek érdemes végiggondolnia, aki azon töri a fejét, hogyan tehetné szervezetét sikeresebbé. Vajon ez a siker egy újabb készségen és kompetencián múlik-e, vagy inkább azon, hogy következetesen alkalmazott pozitív szokásokkal és hozzáállással vág bele csapatunk a feladat megoldásába?

Írj az info@sikerkod.hu e-mail-címre vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével,
szívesen küldünk részletes ajánlatot, válaszolunk a felmerülő kérdésekre!